Thursday, 5 May 2011

CHENTA BUDAK NERD

Masa belajar ramai yang nak couple. hati keras mana pun bila tengok orang banyak couple mesti tergerak gak hati nak bercouple juga. masa ni lah ada yang jadi mangsa keadaan. kalau nak tau iklas ker tak cinta yang kita dapat kita kena rasa pahit manis bercinta dulu..


harta dan kebendaan kadang-kadang jadi sempadan antara dua jiwa. kadang-kadang perkara macam tu terpaksa dikorbankan untuk memiliki sebuah hati.

Jika sekali terluka jangan dijadikan satu dendam untuk membalas kepada orang lain. memaafkan adalah yang terbaik.

0 comments:

 

Blog Chenta. Design By: SkinCorner