Sunday, 8 May 2011

FAST FURIOUS 5 DAN KES BULI





Tapi memang tak badget lah hari ni..betul-betul penuh wayang.. sampaikan yang midnite pun ikut penuh sama. nasib baik lah MP tu seberang jalan jer.kalau tak memang kecewa habis. sebab nak kena tunggu lagi 3 jam lagi aku pun g lah makan angin kat area2 A Famosa tu..tu jer lah tempat yang ada angin..tempat lain penuh dengan asap kereta. nasib baik lah beca kat situ tak guna motor..kalau tak mau berasap gak area situ...

2 comments:

zaty faisol said...

euww,dasar pembuli.

*baru bace kott entry nie. haha!

A'IM said...

haha..buek

 

Blog Chenta. Design By: SkinCorner