Wednesday 11 May 2011

MARAH TANDA SAYANG


Betul ker aku tengah marah... Aku selalu jer marah-marah terutamanya dalam kereta..sebab rasa nak langgar jer pemandu yang berkhemah kat jalan tu.. tapi hari ni nak story tentang sifat marah aku.. yepp.. aku suka marah orang...tapi dalam hati jer.. sebab tak tersampai atti nak marah depan-depan. kang ter fire plak.. habis burn muka diorang... Bila aku marah aku simpan dalam hati..nanti time nak tido baru fikir balik..time tu kalau aku marah kat orang aku akan imagine muka orang tu sambil tumbuk-tumbuk orang tu.. tak pun aku imagine yang aku langgar orang tu laju-laju..biar padan muka diorang..

Tapi macam mana kalau aku tengah marah pada orang yang aku sayang macam cousin aku atau adik aku atau niece aku..hurm..Kadang-kadang aku biar jer diorang buat aper pun walaupun diorang salah sebab aku nak diorang sedar sendiri...tapi kalau aku terlepas marah maksudnya aku terlampau sayangkan diorang...

0 comments:

 

Blog Chenta. Design By: SkinCorner